Пошук по цьому блозі

Навчаємося під час карантину.

Любі друзі! Від сьогодні змінюється формат подання матеріалу для дистанційного навчання. Матеріал буде запропонований блоками (з окремих предметів). Час на виконання завдань та перегляд матеріалів - до 27 травня.

❗❗❗ Хочу зауважити, що не варто залишати все на останній день навчання. Правильно розподіліть свій час. Скористайтеся чек - листами. Зразок за посиланням.




Математика

Завдання з підручнику пропоную виконати  у додатковому зошиті (або у самому підручнику) та внести відповіді за посиланням. 

Завдання на повторення № 1. (с. 37 № 7)
Перед початком виконання завдання пригадайте:
✅ прямі не обмежені з двої сторін
✅ промінь обмежений з однієї сторони
✅ відрізок обмежений з двох сторін

Завдання на повторення № 2 (с. 41 № 3, № 6, № 8). Обчисліть та перенесіть відповіді у тест за посиланням.

Завдання на повторення № 3 (с. 42 № 10, 13, с. 51 № 53)

Завдання на повторення № 4 (с. 50 № 48, № 49, № 55, № 56)

Також пропоную посилання на сайт з цікавими завданнями з математики.


Українська мова + Літературне читання

ЧАСТИНА І.
Пропоную цікаві вправи на повторення вивченого на сайті  LearningApps. org. Аби не збитися у порядку виконання вправ, позначайте собі номер вправи, на якій ви зупинилися.
  1. ✅ https://learningapps.org/2943709
  2.  https://learningapps.org/3228824
  3. ✅ https://learningapps.org/10758557
  4. ✅ https://learningapps.org/3131183
  5.  https://learningapps.org/3096702
  6. ✅ https://learningapps.org/3155888
  7. ✅ https://learningapps.org/2944145
  8. ✅ https://learningapps.org/3155841
  9.  https://learningapps.org/1294922
  10. ✅ https://learningapps.org/1410002
  11. ✅ https://learningapps.org/1288771
  12. https://learningapps.org/1255455
  13. https://learningapps.org/1288715
  14. https://learningapps.org/1409884
  15. https://learningapps.org/1388903
  16. https://learningapps.org/2288169
  17. https://learningapps.org/1342789
  18. https://learningapps.org/1280322
  19. https://learningapps.org/1294973
  20. ✅ https://learningapps.org/1417465
  21. https://learningapps.org/2530017
ЧАСТИНА ІІ
Знайдіть та прочитайте цікаву для вас дитячу книжку. Напишіть невеличкий відгук про свої враження від цієї книжки.
Якщо виникають труднощі у виборі книги, пропоную вам деякі варіанти.

📙 Галина Ткачук. Гойдалка під кленом.
📙 Галина Ткачук. Вечірні крамниці вулиці Волоської.
📙 Олександра Кочубей. Сім нескладух Говорухи.
📙 Лариса Денисенко. Збірка "Правобукварик"
📙 Олександр Дерманський. Казки дракона Омелька.
📙 Олександр Дерманський . Чудове чудовисько.
📙 Тетяна Стус (Щербачеко). Смугастик.

Природознавство

Хто зареєструвався та користується сайтом Mozaik пропоную посилання, що будуть вам цікавими з вивчених тем (природознавство) у третьому класі. Ну а хто ще не зареєструвався, зробіть це швидше. Адже це ресурс, який пропонує ДУЖЕ цікаву інформацію.

Тема "Вода" 


Тема "Сонце - джерело енергії на землі".
📌 https://ua.mozaweb.com/Microcurriculum/view?azon=dl_80

Тема "Рослини та тварини"
📌https://ua.mozaweb.com/Microcurriculum/view?azon=dl_16
📌https://www.youtube.com/watch?v=7frWFTiB330
📌 https://www.youtube.com/watch?v=-BJsomFxUrM

Тема "Людина та її організм"
📌 https://ua.mozaweb.com/Microcurriculum/view?azon=dl_29
📌https://ua.mozaweb.com/Microcurriculum/view?azon=dl_30
📌https://ua.mozaweb.com/Microcurriculum/view?azon=dl_12


Трудове навчання + Образотворче мистецтво


А чи малювали ви коли - небудь пластиліном? Ось вам кілька ідей. Спробуйте!


Нет описания фото.       На изображении может находиться: растение
На изображении может находиться: растение и цветок         Нет описания фото.



20 ТРАВНЯ


Математика

✅Попрацюйте за підручником. с. 55 № 68 та № 71 (виконайте обчислення у додатковому зошиті)
✅ Перенесіть відповіді у Google форму.



Літературне читання

✅ Запрошую вас, друзі, на фестиваль гумору! Щиро дякую всім, хто долучився до заходу та надіслав відео.
На жаль, учні, що не виконали завдання отримали 2 бали. 😏
Отож, пропоную послухати гумористичні вірші у виконанні учнів нашого класу. 

Природознавство

✅ пропоную переглянути відеоматеріали про дуже важливу систему органів людини - органи чуття.




✅ аби закріпити побачене, виконайте завдання в зошиті на с. 59.
✅ перегляньте сторінки зошита, що стосуються організму людини. Повторіть вивчене на попередніх уроках.
✅ напишіть останню у цьому навчальному році контрольну роботу з природознавства. Будьте уважними!



19 ТРАВНЯ

Українська мова

Сьогодні запрошую вас до творчості. Як ви вважаєте: тварини спілкуються між собою? А чи можемо ми розуміти "мову" тварин? А чи вміємо ми самі "говорити мовою" тварин? Впевнена, що ті, хто має домашніх улюбленців, гарантовано вміють з ними спілкуватися. Ну а як щодо інших тварин?....Пропоную вам поміркувати над цим, але спочатку супер - цікава інформація на ресурсі Mozaik!
Ну як вам? Чи всі звуки вийшло впізнати? А тепер другий крок! Складіть невеличкий текст - міркування (6 - 7 речень) на тему "Чи спілкуються тварини між собою". 
❗ пригадайте структуру тексту - міркування
❗ використайте у своєму міркування знання, що отримали на Mozaik
❗ готовий текст ще раз прочитайте
❗ зробіть його фото (бажано на одній сторінці)
❗ відправте фото вашого міркування  мені на Viber

Математика

✅ приготуйте ручку та чернетку

✅ повторіть формули знаходження об'єму та площі

✅ повторіть формулу знаходження швидкості

✅ виконайте роботу на платформі "Мій клас"


Образотворче мистецтво

Незабаром свято вишиванки. Пропоную зробити таку красу... або таку





Фізкультура





18 ТРАВНЯ

Літературне читання

Друзі, сьогодні чекайте від мене дзвінка. Зустрінемося індивідуально онлайн для перевірки уривку напам'ять.
А тим часом готуємося до літературних читань гумористичних віршів. Інтернет вам у допомогу.
До середи знайдіть на просторах інтернету (скористайтеся моїми посиланнями) гумористичний дитячий вірш та підготуйте його виразне читання. Попросіть батьків зняти ваш феєричний виступ та надішліть мені на приватний Viber. Далі буде...
Посилання для пошуку гумористичних віршів:

Математика

📌 Розв'яжіть задачу на с. 50 № 44 у додатковому зошиті.
📌 Обчисліть приклади на с. 54 № 67 у  додатковому зошиті.
📌 Заповніть форму відповідями. Будьте уважними! Правильно оформлюйте відповіді до задач. 

Українська мова
📌 Пригадаємо характеристику звуків: голосних та приголосних. Повторіть звуко - буквений аналіз слів та виконайте завдання на платформі "Мій клас". 
Будьте уважними. Час написання роботи обмежений! Записуйте аналіз слів, як у зошиті.
ЗРАЗОК: Їжак - ...б., ... зв., ... скл., ... гол., ... пригол., ... дзв., ... гл., ... тв., ... м'як.


Англійська мова


Музика 





15 ТРАВНЯ

Математика

Сьогодні ми пишемо контрольну річну роботу. 
❗Будьте уважними. 
❗Підготуйте чернетку та ручку. 
❗Правильно розподіляйте час.
❗Читайте коментар до запису відповіді.
Бажаю вам успіху!

Українська мова

Потренуємося у складанні тексту за опорними словами. Текст про веселку складіть та запишіть у додатковий зошит.
❗Вправа 193 на с. 85 - 86
На перевірку можна надати роботу двома способами:
1) прочитати свій текст на диктофон або голосовим повідомленням у Viber;
2) надіслати фото записаного тексту.
❗ Оберіть зручний для себе спосіб.

Природознавство

Сьогодні ви дізнаєтеся про нервову систему людини. Перегляньте відео.


Як завжди, цікаву інформацію та 3 - D зображення нервової системи людини ви зможете побачити на ресурсі Mozaik


Трудове навчання



Фізкультура






14 ТРАВНЯ

Українська мова

Контрольний диктант. Зустрічаємося на онлайн - уроці об 11.00
Для написання диктанту підготуйте чистий аркуш зошита в широку лінію та ручку.

Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78764198454?pwd=SkY1dkpTNnZNemVUWklnZklaOFJHQT09

Ідентифікатор конференції: 787 6419 8454

Пароль: 7KyjjK

Математика

📙 запрошую на математичну вікторину на с. 54 № 65.
Обчисліть приклади, розшифруйте ім'я композиторів та насолоджуйтеся їх музикою.
 та 
Напишіть мені у приватному повідомленні у Viber музику яких композиторів ви почули.
📙 пригадайте формулу знаходження площі та розв'яжіть задачу на с. 50 № 45. УВАГА!!!! Змініть у цій задачі 75000 дм квадратних на 75000 м квадратних. Відповідь до задачі напишіть в одному повідомленні з попереднім завданням у приватному Viber (не в групі!)

Літературне читання

Пропоную познайомитися із відомою шведською письменницею Астрід Ліндгрен. Впевнена, що ви чули про її твори "Пеппі Довгапанчоха" та "Малий і Карлсон, що живе на даху".
Послухайте аудіокнигу "Малий і Карлсон, що живе на даху" 


та вивчіть напам'ять цей  уривок: 

Каву завжди пили перед каміном у вітальні. Так було й цього вечора, хоч надворі стояла тепла, ясна погода, а липи на вулиці вже вбралися в зелені листочки. Малий не любив кави, зате любив сидіти з мамою, татом, з Бетан і Боссе перед каміном, у якому палав вогонь. 

Перевірка уривку напам'ять відбудеться  у понеділок.

Основи здоров'я

📙 перегляньте презентацію до уроку 
📙 виконайте вправи для розвитку уяви, пам'яті та уваги у зошиті на с. 50 та за посиланням





13 ТРАВНЯ

Сьогодні, 13 травня, відмічають День техніки для майбутнього. Як ви вважаєте, яка саме техніка вдходить до цієї категорії? А ще сьогодні святкують День стрибка жаби. Це свято пов'язане з роботами письменника Марка Твена. Справа в тому, що саме гумористичне оповідання про жабу "Знаменита стрибаюча жаба з Калавераса" і було першим опублікованим твором Марка Твена, після якого письменник став відомим.

Фізкультура 

Почати заняття можна з фізкультури (якщо ви ще не робили ранкової зарядки)

Математика

Сьогодні починаємо повторення вивченого за рік та підготовку до контрольної роботи. Яку напишемо 15 травня. Отож, уважно читайте завдання та пояснення.
✏ с. 41 № 1 (усно)
✏ с. 41 № 2 (записати у додатковому зошиті, як математичний диктант)
✏ с. 41 № 3 (записати у додатковому зошит)
817 = 800 + 10 + 7
3029 = ...
✏ с. 41 № 4 (записати у додатковому зошиті, як математичний диктант)
✏ с. 41 № 5 (виконати у підручнику)
✏ с. 41 № 6 (виконати у підручнику)
✏ с. 41 № 7 (усно)


Літературне читання

Хочу познайомити вас із письменницею Галиною Вдовиченко. Точно знаю, що дехто з вас вже читав її твір "36 і 6 котів"! Ось послухайте, що вона розказує про себе.

📘 Цікаво? Тоді прочитайте уривок з оповідання Г. Вдовиченко "36 і 6 котів" на с. 101 - 105 (Хрестоматія)

📘 Виконайте завдання - тест у Google формі.


Природознавство

📢 перегляньте відеоурок про шкіру людини.

📢 як людина відчуває біль та холод, а також побачити нашу шкіру у 3 - Dвигляді пропоную на ресурсі Mozaik

📢  повторіть побачене, прочитавши основне про шкіру.

На шкірі є багато отворів. Це пори. Крізь пори на поверхню шкіри виступають жир і піт. Жир вкриває шкіру тоненьким шаром, робить її м’якою і пружною.
Піт випаровується з поверхні шкіри і охолоджує тіло людини. Завдяки цьому орга-нізм людини не перегрівається під час спеки, важкої роботи.
З потом також видаляються з організму деякі шкідливі речовини.
Порошинки, змішуючись із жиром і потом, забруднюють шкіру. Бруд закриває пори. На брудній шкірі може оселитися багато бактерій. Крізь подряпинки на шкірі вони проникають в організм людини і спричиняють різноманітні захворювання. Тому слід дбати про чистоту шкіри. Треба мити все тіло милом і мочалкою не рідше одного разу на тиждень. Обличчя, вуха, шию мити два рази на день – вранці і перед сном. Руки потрібно мити декілька разів на день, особливо перед їжею, насухо витирати руки своїм рушником.

📢 виконайти завдання у зошиті на с.58




12 ТРАВНЯ

Математика

📐 Самостійна робота. Виконайте тести на платформі "Мій клас". Завдання ТУТ.

Укранська мова

📐 Виконайте роботу на платформі "Мій клас". Завдання ТУТ.

Образотворче мистецтво

📐Тема уроку "Силуетний малюнок". Пропоную намалювати метелика. Допоможе правильно це зробити цей майстер - клас.

Фізкультура

📐 Ну досить вже сидіти під комп'ютером. Не забудьте порухатися. Фізкульура!!!




8 ТРАВНЯ

Фізкультура

Математика

Сьогодні працюємо разом у Zoom.Підключитися до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79485454668?pwd=UTVGdy9oLys0VmE1ZGNycGRwYTMwUT09

Ідентифікатор конференції: 794 8545 4668

Пароль: 8ApkAj

Українська мова

Друзі, 14 травня писатимемо контрольний диктант. Пропоную потренуватися у письмі під диктовку. Перейдіть за посиланням, напишіть диктант так, щоби він вмістився на одному аркуші (почніть для цього писати текст з нової сторінки), зробіть якісне фото та надішліть вчителю.


Природознавство

перевірте свої знання про дихальну систему людини

⚡ продовжуємо вивчати організм людини.

пропоную переглянути систему кровообігу у 3 - D зображенні

опрацюйте статтю підручника  на с. 155 - 157⚡ виконайте завдання у зошиті на с. 56 - 57


Трудове навчання

а що ви знаєте про ґудзики ? А чи вмієте ви їх пришивати? Ні? Тоді цей урок саме для вас. Попросіть про допомогу дорослих і разом навчіться пришивати цю корисну деталь нашого одягу.







7 ТРАВНЯ

Українська мова

починаємо серію уроків повторення вивченого за рік.
Сьогодні повторимо тему "Слово як одиниця мовлення". Виконайте завдання на платформі "Мій клас".

Англійська мова

Повторити лексичні одиниці переглянувши відео за посиланням.
   Впр. 1 стр. 106 Прочитати та перекласти текст.
Переглянути відео за посиланням.
  Впр.2 стр.106  Доповнити речення, обравши правильний варіант та записати.
Впр. 3 стр. 107 Подивитися на картинки та назвати дії дівчинки.
⚡ Впр. 5 стр. 107 Записати розповідь про свого друга / подружку.

Математика

Попрацюйте за підручником:
⚡ розв'яжіть задачу на с. 34 № 6 (у додатковий зошит записати розв'язання задачі + пояснення + відповідь)
⚡ виконайте завдання на с. 35 № 1.
⚡ результати своїх обчислень перенесіть у Google форму.

Літературне читання

запрошую вас пройти тест на розуміння прочитаного. Тест складено за текстом Ю.Смаль "Кольорова хімія. Таємниці хіміка - криміналіста".
💥💥💥 Увага!!!!! Тест складається з 5 питань, але на його виконання у вас буде лише 5 хвилин. Тому перед тим, як почати тестування (запустити тест), декілька разів прочитайте текст та зверніть увагу на деталі.


Основи здоров'я

Сьогодні дізнаємося способи самозаспокоєння. Для цього пропоную:
⚡ прочитати статтю підручника с. 131 -133
⚡ спробувати зробити вправи на розслаблення та заспокоєння, що запропоновані у підручнику
⚡ виконати завдання в зошиті на с. 49
⚡ спробувати зробити дихальну гімнастику



а ще спробувати зробити ось такі вправи

Вправа «Заряд бадьорості»
Сядьте вільно, великим і вказівним пальцями промасажуйте вуха, примовляючи: «Вушка, вушка чують все!»
Вправа «Дихання»
 Зберіть пальці руки у жменьку, знайдіть ямку на шиї, покладіть туди руку і скажіть: «Я дихаю, дихаю, дихаю».
Вправа «Скинь втому»
Підніміться, широко розставте ноги, підніміть плечі, відведіть їх назад, опустіть плечі, відведіть їх назад, зігніть ноги в колінах.
Вправа «Візьми себе в руки»
Як тільки хочете когось вдарити, візьміть долонями лікті і сильно притисніть їх до грудей — це поза витриманого чоловіка.
Вправа «Врости у землю»
Спробуйте сильно-сильно надавити п’ятками на підлогу, руки стисніть у кулачки, міцно стисніть зуби: ви — могутнє міцне дерево, ніякі вітри тобі не страшні. Це — поза впевненої людини.



6 ТРАВНЯ

Цікавий сьогодні деньок... 6 травня відмічають День без домашніх завдань!  А ще сьогодні - День розмальовки. Якщо є бажання щось розфарбувати, то вам сюди.
а

Українська мова

❗❗❗ Контрольна робота: письмовий переказ. (онлайн - урок)

Прийміть участь в онлайн - уроці.  Самостійно запишіть переказ. Зробіть його фото. Надішліть вчителю.


Математика

❗❗ Опрацюйте завдання у підручнику.

с. 35 № 2 (у підручнику)
с. 36 № 3 (у додатковому зошиті)

Перенесіть відповіді у роботу на платформі "Мій клас"

р


Літературне читання

❗❗❗ Перегляньте презентацію





❗❗❗ Послухайте оповідання М.Носова


❗❗❗ Прочитайте оповідання вголос для себе, для мами (тата, бабусі, ...)

❗❗❗ Пройдіть текст за змістом оповідання на платформі "Мій клас"


Природознавство

❗❗❗ Пройдіть тестування "Травна система".


❗❗❗ Перегляньте відеоматеріали на тему " Дихальна система"

      та       

❗❗❗ Закріпіть побачене, опрацювавши матеріал підручника на с. 153 - 155

❗❗❗ Виконате завдання у зошиті на  с. 55 - 56






5 ТРАВНЯ

5 травня проводять Всесвітній день гігієни рук. Дата цього заходу обирається не випадково: 5-й день 5-го місяця символізує 5 пальців на кожній руці людини. Оскільки руки є одним із основних факторів ризику розповсюдження хвороботворних мікроорганізмів, гігієна рук дозволяє знизити рівень поширення інфекційних захворювань. Більше дізнатися про гігієну та отримати посвідчення "Рятівника чистоти" ви зможете, натиснувши на малюнок.

а

Математика

📐 дуже  уважно прочитайте текст на с. 31 - 32
📐 користуючись матеріалами відеоуроку, розв'яжіть задачі на с. 33 (№ 1, 2, 3, 4) у додатковому зошиті. Таблиці у зошит перемальовувати не потрібно. Тільки рішення + пояснення + відповідь. 
📐 перенесіть результати розв'язання задач у Google форму.
№ 1 на с. 33 - до фінішу прибуло ... спортсменів
№ 2 на с. 33 - ... год буде потрібно на дорогу з Мінська до Києва й назад.
№ 3 на с. 33 - усього привезли ... кг фруктів.
№ 4 на с. 33 - вартість І сувою ... грн, а вартість ІІ сувою - ... грн.
а


Українська мова

Готуємося до контрольної роботи: тренуємося писати переказ. Онлайн - урок об 11.00 у Zoom.

Образотворче мистецтво

Незабаром святкуватимемо День матері.  Пропоную зробити гарну листівку. Знадобиться картон та пластилін. Вмикайте відео та творіть.

п

Фізкультура

п




4 ТРАВНЯ


Українська мова

Перегляньте презентацію та зустрінемося на онлайн - уроці!




Математика

🚩попрацюйте у підручнику, виконайте завдання на ст. 30
№ 4  - у додатковому зошиті
№ 5 - у підручнику
№ 6 - у додатковому зошиті
відповіді занесіть до форми Google
f

Літературне читання

🚩 починаємо новий розділ у підручнику, що називається "Гумор у дитячій літературі".
🚩 прочитайте про автора гумористичних віршів Грицька Бойко на с. 163 підручника.
🚩 послухайте його вірш "Отакий у мене ніс" 
а

🚩 перевірте себе, чи правильно ви розумієте значення фразеологізмів (на с. 166)
🚩 дайте відповіді на питання за змісто вірша (на с. 166)






30 КВІТНЯ

30 квітня... останній день другого весняного місяця. Зустрічаємо травень.  Щороку в травневі дні наш народ згадує грізні роки війни, вшановує пам'ять полеглих героїв та прославляє тих, хто залишився живим. Символом пам'яті жертв Другої світової війни в Україні з 2014 року вважається квітка червоного маку. Друзі, пропоную і вам долучитися до святкування Дня Перемоги  та вшанувати пам'ять загиблих, зробивши квіточку червоного маку. Посилання на відео нижче.

а


АБО


Ну, а якщо кольоровий папір не знайшовся, можна і намалювати..
Крок 1. Робимо замальовку. Ескіз передбачає визначення схематичного розміщення та розміру майбутньої квітки. Простим олівцем наносяться її обриси. Далі на палітрі підберіть яскравий колір. Фарбу можна використати акрилову чи звичайну гуаш, акварель. Різні види фарб будуть давати і різну насиченість кольору.
Малюнок



Крок 2. Формуємо пелюстки. Потрібно взяти широку щітку та впевненими рухами, притискаючи щільно щітку до паперу, робити широкі мазки.

Малюнок

Крок 3. Верхня частина квітки. Такими мазками потрібно пропрацювати лише верхню частину маку. Решта квітки буде більш деталізованою.

Малюнок

Крок 4. Хитрість з кольорами. Подивіться уважно на пензлик. З одного боку його потрібно макнути в помаранчеву фарбу, з іншого – в червону. Коли ви будете притискати пензлик до паперу, то він залишить мазки з градієнтом. Пелюстки будуть виглядати різнокольоровими – з особливим гарним відтінком та переходом від одного кольору до іншого.
Малюнок
Крок 5. Деталізація. На кінчик щітки потрібно взяти трішечки чорної фарби. Тепер робимо акуратні мазки на краєчку пелюсток, аби визначити їхні контури.
Малюнок


Крок 6. Серцевинка. Візьміть фіолетову фарбу та притискайте пензликом вертикально до паперу, ніби залишаючи сліди від гумки. Це груба робота і трішки неакуратна, але так і потрібно. Виникає ефект натуральності.
Малюнок

Крок 7. Деталізуємо серцевинку. Тепер іншою фарбою, наприклад, світло-зеленою припрацьовуємо центр.
Малюнок
Традиційно чекатиму на фото ваших робіт.

Математика

📌сьогодні ми розпочинаємо вивчення нової теми "Формула добутку"
📌 пригадайте, результат якої арифметичної дії є добутком?
📌 перегляньте відеоурок та заповніть синхронно з вчителем таблицю на с. 27 № 1.
а

📌зупиніть відео перед розв'язанням задачам. Спробуйте розв'язати першу задачу самостійно. (с. 28 № 2, а)
📌 продовжіть перегляд відео та перевірте чи правильно ви розв'язали задачу.
📌 те саме зробіть і з задачею № 2, б.
📌 закріпіть формулу добутку, розв'язавши задачі № 2, в та г.

УВАГА!!!  Розв'язання задач можна зробити в підручнику. Обчисліть усно, записавши відповіді у табличках, як на відео.

Українська мова

📌 перевірте себе, що ви запам'ятали про тексти, виконавши роботу на платформі "Мій клас"
а
📌 далі попрацюємо  разом  у Zoom. Тетяна Абрамюк приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова
Время: 30 апр 2020 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74891253478?pwd=eDQzaXhBaXVuNDVVOEtNdExMWVFCQT09

Идентификатор конференции: 748 9125 3478
Пароль: 3bZbH6

📌Або опрацюйте самостійно сторінки підручника 81 - 85 (до вправи 192)

Літературне читання 

📌 сьогодні хочу вас познайомити з уривками з повісті "Гуси - лебеді летять", що написав Михайло Стельмах. Цей твір автобіографічний, адже в ньому автор описує своє власне життя.
📌 спочатку послухайте аудіозапис уривків.
а
📌 розберіть словникові слова
Катрага - легка будівля, сторожка
Бентежні звуки - тривожні звуки
Маяння - коливання
Скресне - трісне, зламається

📌за цією повістю було знато художній фільм. І я пропоную переглянути уривки з цього фільму. 
а
📌 дайте відповіді на питання на с. 161



Основи здоров'я

📌 перегляньте презентацію. Це буде вам корисно.



📌 опрацюйте матеріал підручника на с. 129 - 130
📌 ну, а якщо надумаєте обрати відпочинок на канікули, то пропоную переглянути цікаві варіанти на Mozaik https://ua.mozaweb.com/Search/global?search=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA&lexikontypeid=VIDEO




29 КВІТНЯ


Щорічно у всьому світі 29 квітня відмічають Міжнародний День танцю. Це свято присвячено всім танцювальним стилям. Тож сьогодні замість руханки на уроці фізкультури - танцюватимемо!


Фізкультура

а


Математика

📢 попрацюйте над задачею на с. 21 № 4 (таблицю в зошит не перемальовуйте, тільки рішення + пояснення + відповідь)
📢 чи знаєте ви, як звали богинь краси у Стародавньому Римі? Ні? Тоді обчисліть вирази (УСНО) на ст 23 № 11, розмістіть відповіді у порядку спадання і ви дізнаєтеся їх імена і скільки їх було!



УВАГА!!! 📢📢📢  Відповіді на завдання та фото сьогодні не надсилати.


Літературне читання

📢перегляньте презентацію



📢прочитайте ще раз оповідання, поміркуйте над питанням після тексту
📢 встановіть послідовність подій в оповіданні за посиланням
а

Природознавство

📢 перевірте свої знання з вивченої теми, виконавши тест
а

📢 перегляньте урок природознавства на тему "Травна система людини"
а
📢 щоб закріпити знання, перегляньте відео про травну систему людини
а
📢 прочитайте статті підручника на с. 149 - 152. Дайте відповіді на питання після статей.
📢 попрацюйте у зошиті на с. 53 - 54
📢 згодом, якщо буде цікаво, можете переглянути додатковий матеріал з цієї теми
а


Я у світі

📢 перегляньте мультфільм і дізнайтеся про що йдеться мова на уроці
а

📢 чим же відрізняються пустощі та правопорушення? Дізнайтеся про це з матеріалу підручника на с. 139 - 141


Пустощі чи правопорушення?

Учора ввечері я вирішив піти в цирк. Надів капелюха, взяв парасольку і рушив по квитки. Але на віконечку каси висіла табличка «Вистави не буде».

— Пробачте, — запитав я вусатого касира, — чи не можете ви сказати мені, чому сьогодні не буде вистави?

— Ох-ох, — зітхнув касир, — коли вже ви так просите, я вам розповім, що сталося...
— Сьогодні вранці, — почав касир, — ішов по вулиці хлопчик і їв яблука. Він їв яблука й кидав на асфальт недогризки.

— До чого ж тут цирк? — запитав я здивовано.
— А до того, — вів далі касир, — що на недогризку посковзнулася бабуся і розлила сме-
тану.
— Ай-яй-яй, — засмутивсь я, — це була бабуся дресирувальника, дресирувальник розхвилювався, й виставу відмінили?!
— Ні, — сказав касир, — це була бабуся лікаря. Але справа в тому, що на сметані, яку розлила бабуся, посковзнувся маляр і розхлюпав олійну фарбу.
— Зрозуміло, — кивнув я головою, — фарбою мали фарбувати циркові гойдалки, і тому виставу відмінили?
— Та що ви, — заперечив касир, — це була фарба для огорожі, а не для гойдалок. І на цій фарбі посковзнулася, якщо можна так сказати, вантажна машина. Машина зламала електричного стовпа, і через це в усьому місті аж на півгодини погасло світло.
— Тепер зрозуміло, — сказав я, — оскільки в усьому місті аж півгодини не було світла,
директор цирку не встиг випрасувати свого костюма, і тому відмінили виставу.
— Знову ви не те говорите, — сумно посміхнувся касир, — виставу відмінили тому, що, скориставшись темрявою, із цирку втекли африканські леви.
— Ви жартуєте, — вражено сказав я касиру. — Невже все це могло статися через звичайний недогризок? Ви жартуєте, — повторив я і... побачив невеликого двометрового жовтого африканського лева, який повільно наближався до мене.
З от-такенними зубами! Я в одну мить опинився на вулиці й кинувся навтіки.
А коли прибіг додому, то одразу ж узяв зошита і записав туди такі правила:
1. Найкраща вулиця — чиста вулиця. Краса вашого міста чи села залежить від вас.
2. У чистому та охайному місті мешканці, звичайно, повинні бути чемні й делікатні: на вулиці вони ходять по тротуару, не штовхаються, поступаються дорогою старшим.
                                                                                                                  З журналу «Барвінок»
📢Розподіліть вчинки на дві групи: пустощі та правопорушення. Поясніть свій вибір. Обговоріть, якими можуть бути наслідки цих вчинків. Розмальовування стін у під’їзді; повідомлення по телефону про нібито закладену бомбу; викрадення з кіоску музичного диска; підпалювання кнопок дзвінків у будинку.

📢 виконайте завдання у зошиті на с. 48 - 49






28 КВІТНЯ

Сьогодні, 28 квітня,  відмічають Всесвітній День диско - суп. Що це таке? Це день - протест проти харчових відходів.  Отож, нехай сьогодні жоден шматочок їжі не полетить у смітник. 
А ще сьогодні - День біологічного годинника. Наш біологічний годинник - це купа різних біологічних механізмів всередині нас, що дозволяє людині передбачати різні природні коливання. Прислухайтеся, що передбачає ваш біологічний годинник..... може вже літні канікули?

Математика

почніть з рівнянь. Знайдете їх на с. 22 № 7. Знайдіть їх корені, розв'язавши у додатковому зошиті. 
✏ задачі на с. 24 № 1 (в, г). Розв'язати: табличку заповнити у підручнику, розв'язання + пояснення + відповідь - у додаткововму зошиті.
✏ всі відповіді перенесіть у Google форму.
а

Українська мова

Вчора ви самостійно розібралися з новим типом тексту - есе. Але у багатьох з вас виникли утруднення з визначенням цього типу тексту. Тому сьогодні ми повторимо всі типип текстів та пропоную вам написати власне есе. А тепер по порядку:
✏ пригадайте ознаки всіх чотирьох типів тексту та допишіть твердження на с. 59 впр. 133
✏ прочитайте інформацію про появу есе у вправі 178 на с. 80
✏ прочитай висловлювання у вправі 179 та подумай чи можна його назвати есе і чому?
✏ прочитайте вірш у вправі 181 та визначте його основну думку
✏ послухайте (а можете і заспівати) пісню Наталії Май "Мамина сорочка"
а

на основі прочитного вірша і пісні побудуй есе на тему "Чому вишиту сорочку вважають оберегом?або есе за планом у вправі 182 (за вашим вибором)
✏ сфотографуйте написане есе та надішліть мені у Viber. Із задоволенням почитаю ваші міркування на цю тему (тільки не списуйте, будь ласка, з інтернету. Хай це буде невеличке есе, але ваше власне). а

Інформатика 


Образотворче мистецтво


Сьогодні піде мова про значення форми, кольору, декору в створенні різних театральних масок.

"Театр" у перекладі з давньогрецької - видовище. Актори показують якусь історію(чи п"єсу), а глядачі спостерігають за їхньою грою.

П"єса-актор-глядач, об"єднані грою: це формула театру.

З давніх-давен маски використовували у театральних виставах. Актори театрівСтародавньої Греції грали в масках, які відтворювали різні почуття: горе, радість, гнів, сум тощо. З тих часів і походить символ театру - дві маски: весела- комедійна, сумна - трагадійна.

Маска  - це накладка з вирізами для очей, що приховує обличчя учасника маскараду, карнавалу, вистави, іноді - із зображенням обличчя людини, голови тварини або міфічного звіра. Вона означає якусь таємницю. 

Понад три тисячі років тому в древньоєгипетській піраміді вчені знайшли золоту маску Тутанхамона. Єгипетські майстри намагалися точно відтворити зовнішність людини, з якої ліпили маску. 

В Африці робили страшні воєнні маски. Воїни одягали їх, щоб налякати ворогів. Під час походів лицарі захищали обличчя шоломом з маскою. 

Захисні функції виконує маска і зараз: згадайте хокейного воротаря, зварювальника, сталевара, лікаря....Та в нинішній ситуації ми з вами мушені захищатися маскою... 

Отже, маска живе і в сучасному світі. Навіть на початку третьог тисячоліття, коли театр експерементує, маска не втратила своєї актуальності. Сучасний театр дедалі більше звертається до маски як до своєї першооснови. Маска для театру є своєрідним пошуком образності, засобом перевтілення.

Сьогодні пропоную зробити маску своїми руками. 
а

або

а

або взагалі ваш власний варіант

Буду чекати на ваше фото у масці! Цікаво....чи зможу я вас впізнати?.....👀😺🐨🐹🐷🐶🐸🐵🐼

Фізкультура 

а







27 КВІТНЯ

У цей день у світі святкують Міжнародний день ветеринарного лікаря. Сьогодні відзначають своє свято представники однієї з найдобріших професій - ветеринари. Лікарі, які допомагають звірам і птахам, звичайно, не дочекаються слів вдячності від своїх чотириногих і пернатих пацієнтів, однак немає сумнівів: тварини часом відчувають не меншу подяку до своїх рятівників, ніж люди.

Літературне читання

📚 перегляньте  презентацію до уроку



або таку

а

📚 прочитайте оповідання на с. 153 - 156

📚 перевірити чи добре зрозуміли зміст оповідання допоможуть тести
а

Математика

📚 сьогодні пригадаємо задачі на знаходження швидкості та вартості (с. 24 № 1 (а, б). Таблички заповнюйте в підручнику, а розв'язання, пояснення та відповідь у додатковому зошиті (фото розв'язання задач надішліть на Viber)

📚 обчислити приклади на множення (розв'язувати у ПІДРУЧНИКУ)
 Яке слово у вас вийшло? Чи знаєте ви хто це? Тоді послухайте!
а
а ось і "Пригоди Гулівера"
а




Українська мова

📚 почнемо з каліграфічного письма (с. 77 наведіть буквосполучення)
📚 спишіть речення у додатковий зошит (с. 77), підкресліть головні члени речення, доберіть до слова вишиванка споріднені слова (УСНО)
📚 повторимо типи текстів. Прочитайте тексти, подані у вправі 176 (с. 77). Визначте їх тип та запишіть у порожніх прямокутниках.
📚  а тепер знайомимося з останнім типом тексту - ЕСЕ



📚прочитайте та запам'ятайте правила про текст - есе на с. 58 та с. 79
📚 спишіть у додатковий зошит текст - есе.
📚 випишіть з цього тексту слова, які мають більше звуків, ніж букв.
📚 сфотографуйте всю роботу з української мови та надішліть мені  на Viber
📚 допишіть твердження у впр. 177

Англійська мова


Музичне мистецтво







24 КВІТНЯ

Математика

Сьогодні закріплюємо вміння розв'язувати задачі на знаходження продуктивності часу, обчислювати вирази та розв'язувати рівняння. 
Працюйте за планом
⌚розв'яжіть задачу на с. 21 № 3  у додаковому зошиті (таблицю - умову малювати не потрібно, скористуйтеся нею в підручнику)
⌚ обчисліть вирази на ст. 20 № 9, записавши їх у додатковому зошиті.
Не забудьте спочатку скласти програму дій.
⌚розв'яжіть рівняння на ст. 20 № 8 (б).
⌚ візьміть червоний олівець або пасту та обведіть в кружечок відповіді задачі, першого виразу, другого виразу та рівняння. Всього у вас має вийти 4 числа.
⌚ перейдіть за посиланням на Google форму та запишіть ці відповіді, аби я могла перевірити правильність ваших обчислень.
а

Українська мова

Урок в Zoom
АБО

⌚С. 72 впр. 162
навести каліграфічно буквосполучення, речення списати у додаковий зошит (підкреслити орфограми та головні члени речення)
⌚ допишіть речення - міркування на ст. 72 - 73 (у підручнику)
⌚ перегляньте відео про текст - міркування
а
закріпіть знання про текст - міркування, прочитавши інформацію у вправі 166.
⌚ допишіть твердження у впр. 165
⌚ опрацюйте вправу 167 на ст. 74

Природознавство

Ви познайомилися із поняттям про організм людини. Сьогодні ми почнемо більш детально знайомитися з цим складним створінням природи. Але спочатку ....
⌚ дізнаємося, що ви запам'ятали з минулого уроку.
а

перегляньте відеоурок з природознавства 
а

прочитайте статтю підручника на с. 144 - 146, дайте відповіді на запитання після статті
⌚ виконайте завдання у зошиті на с. 52 - 53
⌚ якщо є бажання, пропоную подивитися 3  - D  моделі нашого скелету, побачити що таке сколіоз, яка постава є правильною
а



Трудове навчання

Пропоную сьогодні зробити їжачка. Для цього знадобиться:
✂ кольоровий папір
✂ ножиці
✂ клей
✂ простий олівець
✂ ваші умілі ручки


✂ виріжте шаблон (долоньки можете обвести власні)
✂ зберіть аплікацію за зразком


Фізкультура

а





23 КВІТНЯ

23 квітня - Всесвітній день книги. Чи цікаво вам дізнатися історію виникнення книжки?  Тоді тисни та дивись!

а


Українська мова

👀 перегляньте відеоурок про текст - опис.
а




Всі завдання у відеороці робити усно.

👀 попрацюйте у підручнику.
📘 пропишіть каліграфічно у підручнику буквосполучення на с. 65
📘 спишіть у додатковий зошит речення зі ст. 66 (І уявлялися...)
📘 підкресліть у цьому реченні граматичну основу (підмет та присудок).
📘 прочитайте та запам'ятайте інформацію про текст - опис на с. 66 впр. 152 (можете виділити різнокольоровими олівцями)
📘 опрацюйте усно вправу 154 (ст. 67). Запишіть лише головну думку та заголовок до цих текстів (у ПІДРУЧНИКУ)
📘 опрацюйте вправу 158 (ст. 70). 
📌 прочитайте текст
📌 визначте його тему й мету (за необхідністю скористайтеся довідкою в кінці вправи)
📌 створіть словникову палітру для опису квітки (у підручнику), виписавши з тексу відповідні слова
📌 ознайомтеся із запропонованими пунктами плану й допишіть необхідні
📌 запишіть у додатковий зошит переказ цього тексту за планом
📌 сфотографуйте написаний переказ та надішліть мені у приватний Viber


Математика

Все просто - самостійна робота на платформі "Мій клас".
а

Літературне читання

📘 це відео допоможе вам опинитися на уроці літературного читання
а


📘 а тепер опрацюйте оповідання разом із своїми рідними. Прочитайте його за особами. Спробуйте себе у різних ролях: автора, Тетянки, тата. 


Основи здоров'я

📘 сьогодні - про пам'ять .... прочитайте у підручнику на с. 125 - 128

📘 закріпити прочитане допоможуть завдання у зошиті. Виконайте їх на с. 48

📘перегляньте як можна розвивати нашу пам'ять
а

📘 потренуйте пам'ять на ресурсі MOZAIK
F

Англійська мова

Впр. 1 стр. 118 Обрати правильний варіант та скласти речення. Назвати переклад речення.
Впр. 2 стр. 118 Прочитати питання та дати на них відповідь.
Впр. 3 стр. 118 Вставити у речення дієслова у правильній формі та записати речення.


22 КВІТНЯ

22 квітня - Міжнародний день землі. У 2020 році відзначається  ювілейний  50 -й День Землі. 

Пропоную більше дізнатися про нашу планету, побувати на різних її полюсах. 
тт






Природознавство

💥 відвідайте урок природознавства 
тт

💥 перегляньте відео про організм людини

тт

💥 прочитайте статтю підручника на с. 142 - 144



💥 закріпити отримані знання вам допоможуть завдання у зошиті. Виконайте їх на с. 50





Я у світі

📗 прочитайте статтю підручника на с. 135 - 138 "Будь - який вчинок завжи має наслідки"

📗 запам'ятайте визначення поняття "покарання"

📗 поміркуйте над значенням прислів’я «Посієш вчинок — пожнеш звичку, посієш вичку — пожнеш характер, посієш характер — пожнеш долю».

📗 а якщо ти скоїв поганий вчинок? Поміркуй над цим, переглянувши відео


тт

📗 попрацюйте в зошиті на с. 46 - 47


Літературне читання

Сьогодні у нас урок позакласного читання. Хочу познайомити вас із українською дитячою письменницею Галиною Ткачук. 
тт

У Хрестоматії ви знайдете уривок з її твору «Нерозмінна монета». Послухайте цей уривок. 
тт

А тепер прочитайте самі на с. 144 – 147. (Хрестоматії)

Чи уважно ви читали та слухали уривок допоможе перевірити текст, який пропоную вам заповнити у формі Google. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2tLel7lMIZMJvSXQOTPEXgiNVrvocTiukootOG8_Buy--Ng/viewform?usp=sf_link



Фізкультура

тт


Математика


📐Урок об 11.00  у Zoom 

або



📐Попрацювати над задачами на знаходження продуктивності праці

С. 21 № 1, 2

📐Скласти за схемою та обчислити вирази на с. 22 № 6 (а)






21 КВІТНЯ

21 квітня - Всесвітній день творчості. Вітаю вас, мої творчі діти!

21 квітня - Міжнародний день пряника! 

21 квітня - Всесвітній день чемоданів.

Отож, обирайте собі свято за смаком й до роботи!

Математика

❌ пригадайте формули знаходження площі та об'єму, порядок виконання арифметичних дій та дії з іменованими числами. Пригадали?
❌ переходьте на платформу "Мій клас" та виконайте завдання на повторення. Будьте уважні! Читайте коментар до запису відповіді. І пам'ятайте, у вас лише година ⏳⏰на виконання завдань. Посилання тут. (натисни на малюнок)
тут

Українська мова

Сьогодні ми розглянемо більш детально перший тип тексту. Текст - розповідь.
перегляньте відео про текст - розповідь. 
тут

❌ перегляньте презентацію, та попрацюйте за нею. 

тут

❌ попрацюйте в підручнику.

1. Попрацюйте над каліграфією (с. 60 впр. 138)



2. Спишіть речення у додатковий зошит (с. 61 впр. 138). 

Знайдіть на позначте префікси (частина слова, що стоїть перед коренем) у словах списаного речення. 



3. Доберіть (усно) синоніми (слова, близькі за значенням) до слова НАЙКРАЩИЙ.



4. Пригадайте, з яких частин складається текст - розповідь (с. 61 впр. 141)

5. Попрацюйте над текстом (с. 61 впр. 142)
- прочитайте текст "Міста України"
- про що в ньому розповідається?
- випишіть, яка його тема (в підручнику)
- випишіть, яка його мета (в підручнику)
- визначте, який тип цього тексту
- допишіть твердження на с. 62
- візьміть три різнокольорових олівці та визначте окремими кольорами частини цього тексту (початок події ...)
- випишіть у додатковий зошит зачин та кінцівку.

❌ виконайте звуко - буквений аналіз слова НАЙКРАЩИЙ у Google формі.
тт

Інформатика 


Фізкультура

❌ Руханка!!!!! 
тт

Образотворче мистецтво

А як же яблуні цвітуть,
Яка краса безмежна!
В деревах тих пісні живуть,
І казка обережна.
В суцвітті ніжнім таїна
Рожева і пахуча.
Цвіте, спішить, летить весна
Чарівна і квітуча.
І стільки ніжних почуттів
В людини викликає…
Пташина пісенька з гаїв
У серце западає…
Бо так же гарно навесні,
І пахощі і звуки…
Так дивовижно, наче в сні,
Чудові квіти в руки
Весна дарує…
Мабуть, ви вже здогадалися, що сьогодні ми малюватимемо яблуню, що квітне.



або тут 
тт



17 КВІТНЯ

Українська мова

1. Переглянути відеоматеріал за посиланням про типи текстів. ТУТ
2. Опрацювати матеріал у підручнику.
✅ с. 55 впр. 124. 
Навести по контуру буквосполучення.
Списати у додатковий зошит речення. Підкреслити орфограми. Розібрати слово ЗАРЯСНІЛО  за будовою.

с. 57 впр. 129.
Прочитати тексти. Визначити їх тип та записати поряд з текстами у прямокутниках.
Списати ОДИН текст за вибором у додатковий зошит.

✅ с. 58
Прочитати та запам'ятати правила про текст та його типи.


Математика

✅ с. 20 № 5 (розв'язати задачу)
✅ с. 20 № 6 (обчислити вирази, дізнатися назву квітки)
✅ c. 20 № 7 (порівняти величини. Обвести олівцем більшу величину у кожній парі).
✅ перенести відповіді до виконаних завдань для перевірки у Google форму за посиланням. ТУТ
Переглянути про цю квітку можна ТУТ.



Природознавство

Контрольна робота на платформі "Мій клас". ТУТ



Фізкультура

Руханка для вас ТУТ



Трудове навчання

Простенька листівочка на Великдень! ТУТ    або ТУТ





16 КВІТНЯ

Українська мова

1. Підручник - с. 49 впр 113.
👈 буквосполучення навести по контуру
👈 речення списати у додатковий зошит. Поставити наголос у словах.
👈 підкреслити прикметники. Визначити їх рід.

2. Відеоуроки.
👈 Перейти за посиланням.  https://video.novashkola.ua/3-klas/ukrainska-mova-3-klas/urok-02/
👈 Переглянути урок № 5. "Теоретичний матеріал. що таке тема і мета тексту".
👈 Переглянути урок № 6. "Вправа. Тема, мета, заголовок тексту № 1."
       Виписати у додатковий зошит тему тексту.
👈 Переглянути урок № 7. "Вправа. Тема, мета, заголовок тексту № 2."
       Виписати у додатковий зошит мету тексту.
👈 Переглянути урок № 8. "Вправа. Тема, мета, заголовок тексту № 3."
       Записати у додатковий зошит заголовок до тексту.
👈 Переглянути урок № 12. "Вправа. Правила про текст № 1."
       Записати у додатковий зошит правило про  тему тексту.
👈 Переглянути урок № 13. "Теоретичний матеріал. Що таке тема та мета тексту?"
       Записати у додатковий зошит правило про мету тексту.

3. Підручник - с. 51 правило + вправа 116. Прочитати!

4. Перевірна робота. 
https://miyklas.com.ua/TestWork/Join/Mh4HwHV0u063gmievSMnug

5. Підручник - с. 50 вправа 115. Виконати завдання, вказане у вправі.

Математика

1. Розминка (якщо є бажання)
 https://ua.mozaweb.com/Search/global?search=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8#opentool:utjavito

2. Під час розминки ви виконували дорожні роботи. "РОБОТА" - це тема уроку сьогодні.

3. Прочитай інформацію у підручнику на с.18 та дізнайся:
👀 що називають продуктивністю?
👀 яка формула роботи?
👀 як знайти продуктивність?
👀 як знайти час роботи?

4. Поясни УСНО речення у завданні № 1.

5. Заповни таблиці на с. 19 № 2, № 3, № 4. (У ПІДРУЧНИКУ)


Літературне читання

Вчора я читала для вас оповідання Юрія Збанацького "Лелеки". А сьогодні ви прочитаєте для.... матусі 👩, тата👨, братика або сестрички👫, бабусі👵, дідуся 👴, друга👱 або подруги 👧 ... мені 😊 (запиши на диктофон та надішли мені).
Читати оповідання Галини Демченко "Лелеки".


Основи здоров'я

1. Переглянь мультфільм. https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk

2. Зошит - с. 45 - 46

Англійська мова

Впр. 1 стр. 114 Прочитати та порівняти тексти між собою. Прослідкувати як змінюється дієслово у минулому часі. https://www.youtube.com/watch?v=ZWZ6cNq6bEY
Впр. 3 стр. 115  Утворити подані  слова у минулому часі. Записати у зошит.
Впр. 2 стр. 115  Прочитати дієслова  та з’єднати їх із другою формою. Переглянути відео за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=ehI-3GtjiA0 
Впр. 5 стр. 115 Записати речення, обравши потрібну форму дієслова.

Впр. 1 стр. 116 Прочитати та перекласти текст. З’ясувати згодні ви чи не згодні з реченнями поданими нижче Впр. 2 стр 116.



24 березня

Математика

1. Виконати завдання у підручнику:
с. 5 № 7 (обчислити усно зручним способом та записати відповідь у підручнику)
с. 5 № 8 (рівняння розв'язати у додатковому зошиті).
2. Виконати завдання на платформі "Мій клас".

Українська мова

1. Опрацювати у підручнику тему "Види речень за метою висловлювання"
с. 25 впр.  (каліграфічне письмо - в підручнику)
с. 26 впр. 50 (пригадати типи речень за метою висловлювання та поєднати речення з вдповідним типом.)
с. 26 впр. 51 (дописати твердження та запам'ятати його)
с. 28 впр. 55 (виписати питальні речення у додатковий зошит + своїх 2 речення)

Образотворче мистецтво

1. Переглянути презентацію за посиланням. https://drive.google.com/open?id=1Ns2RCSFP23aBYJBTjsr4Sj4-wfofHw4_
2. Виконати практичну роботу (за можливістю сфотографувати та надіслати).

23 березня 

Математика 

1. Повторити вивчені величини (об'єм, площа, довжина, маса,...)
2. Повторити вивчені формули (площі, об'єма, швидкості, часу, відстані)
3. "Сходити до магазину" (розв'язати задачі №1  на с. 3)
4. Познайомитися з формулою вартості c = a * n , вивчити її.
5. З формули вартості вивчести формули знаходження кількості  (n = C : a) та ціни (a = C : n) .

6. Закріпити вміння застосовувати формули, розв'язавши задачі № 2, 3, 4 (у підручнику заповнити таблиці)

7. Обчислити вирази на платформі "Мій клас" (тема "Множення на двоцифрове число 2")


Українська мова


1. Виконати у підручнику впр. 33 (с. 19 - 20)

2. Виконати у додатковому зошиті впр. 35 (с. 20)

* прочитати текст;

* дібрати заголовок;

* виписати одне речення, у якому можна визначити граматичну основу;

* підкреслити підмет та присудок, встановити зв'язок слів у цьому реченні за допомогою питань.

Наприклад: На різні голоси славлять вони весну. 

(Хто?) вони; вони (що роблять?) славлять; славлять (що?) .....

3. Виконати у підручнику впр. 36 (с. 21).

4. Вивчити правило на с. 14 (яке речення називають поширеним).

5. Дописати твердження у підручнику у впр. 37 (с. 21)

6. Виконати завдання на платформі "Мій урок" (тема "Поширені речення").


Літературне читання


1. Прочитати оповідання Миколи Трублаїні "Омар" (с. 140 - 141).

2. Виконати за змістом твору завдання на платформі "Мій клас". 





20 березня 

Математика 

1. Переглянути відеоуроки https://video.novashkola.ua/4-klas/matematika-4-klas/urok-42/  та  https://video.novashkola.ua/4-klas/matematika-4-klas/urok-42/
2. Виконати завдання у підручнику с.75 № 6 (у додатковому зошиті), 
с. 76 № 8 (у підручнику), 
№ 10 (у підручнику)
3. Виконати завдання за посиланням. https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/mnozhennia-dvotsyfrovykh-chysel-v-stovpchyk


Українська мова

1. Повторити про основу речення, переглянувши відео. https://video.novashkola.ua/3-klas/ukrainska-mova-3-klas/urok-07/
2. Опрацювати у підручнику с. 16 - 19
с. 16 впр. 20 (каліграфічне письмо)
с. 16 впр. 22 (усно скласти речення із словами нарциси, конвалія)
с. 16 - 17 впр. 24 провести дослідження усно та встановити зв'язок між словами у речення (письмово у додатковому зошиті)
прочитати та запам'ятати висновок: "Між головними..."
с. 17 впр. 25, дописати твердження (у підручнику)
с. 18 впр. 28, скласти речення, записати їх. Підкреслити головні члени речення та встановити між ними зв'язок. Наприклад: (Що?) весна, весна (що зробила?) прийшла.

Природознавство 

1. Пройти тестування за вивченою темою за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=920340
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=S2yNmx0sQuY 
3. Прочитати статтю на с. 127 - 129, відповісти на питання.


Аннотация, Декоративный, Разделитель, Причудливый

19 березня

Українська мова

1. Опрацювати у підручнику тему «Характеристика речень». 
с. 9 впр. 12 (письмово в підручнику) 
с. 9 с. 9 впр. 14 (опрацювати першу частину вправи усно, у зошит записати  3 складених речення, використовуючи образні висловлювання поета) 
с. 11 впр. 16 (створити схему, заповнивши порожні прямокутники словами: розповідне, питальне, спонукальне; окличне, неокличне; поширене, непоширене; підмет, присудок, другорядний член) 
с. 12 впр. 17 (прочитати казку, обвести кольоровими олівцями місця в казці, що містять важливу інформацію) 

ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ (виконується за БАЖАННЯМ): скласти речення,  слова в якому починалося б на одну і ту саму літеру. (Наприклад, Всі ваші вправи вчасно  виконаю вправно!). Речення проговорити і зняти на відео. Відео надіслати на особистий вайбер.

Математика 

1. Переглянути відео - пояснення прийому множення на двоцифрове число. https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKto   або   https://www.youtube.com/watch?v=01S6YVlAxrY
2.Опрацювати усно с. 75 № 3, 4.
3.Виконати практичні вправи с. 75 № 5.

Літературне читання

1. Прочитати про автора у підручнику на с. 139.
2. Послухати оповідання за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=j21Gl_e-dCc
3. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/open?id=1Ill4dKycSnRcVaSsOz-4hOGlgtqu6WaN
4. Прочитати текст у підручнику Миколи Трублаїні «Яшка і Машка». 
5. Придумати 1 запитання за змістом тексту з трьома варіантами відповіді. Написати їх у коментарях на сторінці блогу або у вайбер. (завдання виконати  ЗА МОЖЛИВІСТЮ)

Основи здоров'я  

1. Переглянути відео "Безпека на природі" https://www.youtube.com/watch?v=WbLLz3AkYDo
2. Прочитати матеріал підручника. с. 111 - 113, відповісти на питання.
3. Виконати завдання у зошиті на с. 41 - 42

                              Жизнь, Цикл, Бесконечность, Рождение, Смерть, Умереть



18 березня

Математика 

1. Виконати завдання за підручником: с. 71 № 3 

с. 72 № 6 (без запису короткої умови)

І спосіб....

ІІ спосіб ... 

с. 72 № 9 (розв'язати рівняння з перевіркою).


Літературне читання

Переказувати оповідання Всеволода Нестайка «Просто Олесь друг». 

Природознавство 

1. Прочитати статтю підручника на с. 126 - 127.

2. Відповісти на питання на с. 127, запам'ятати висновки.

3. Переглянути відео "Бактерії".

                                          Аннотация, Декоративный, Разделитель, Причудливый

17 березня


Математика 

1. Пройти тестування за посиланням тест  Код доступу 473225.

2. Виконати завдання за підручником: с. 66 № 6 (в окремому зошиті), с. 67 № 9 (у підручнику з вказанням проміжної відповіді).


Українська мова


1. Пройти тестування за посиланням тест Код доступу 829628.
2. Виконати завдання на сайті Самоучка
УВАГА!!!!!! Завдання за підручником буде після отримання вами посібників. 


Образотворче мистецтво

Тема: Натюрморт з натури. Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя). 
1.  Переглянути відео.
2. Спробувати намалювати поетапно натюрморт.

                                     Картинки по запросу "разделитель текста"
16 березня 

Літературне читання.

1. Познайомитися з творчістю Всеволода Нестайка. https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=KyD3cUrZVXM
2. Прочитати оповідання Всеволода Нестайка «Просто Олесь друг». 
3. Відповісти на питання до тексту.
4. Пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua 
Код доступу 216620






Українська мова.

1. Повторити теоретичний матеріал про речення, переглянувши відеоролики. https://www.youtube.com/watch?v=p57x-hfLT-c
2. Закріпити знання, виконавши тест за посиланням. join.naurok.ua   
 Код доступу 463670

3. Прочитати інформацію про дитинство Тараса Шевченка, роз'єднавши слова першого речення. Спиши текст, перетворивши перші два речення у питальні.



Математика 

1. Повторити формули знаходження часу, відстані та швидкості. Виконати завдання на сайті "Самоучка".
2. Попрацювати у підручнику. 
  • Розв'язати задачу № 2 (с. 65)- оформлювати у зошит без умови;
  • Скласти програму дій та обчислити вирази № 5 (с. ) - у підручнику
3. Завдання для розвитку логічного мислення.https://logiclike.com/cabinet#/course/logic





13 березня

Українська мова.

 





1. Переглянути відеоролики. 

2. Повторити правило на с. 102 підручника.

3. Знайди у тексті числівники. Списати цей текст, записуючи числівники словами.


Серце людини з такою силою викидає кров до артерій, що вона «оббігає» все тіло і повертається до місця старту за 20 секунд! За добу наше серце розвиває силу  в 270 кінських сил. Кожну секунду воно переганяє по судинам 100 грамів крові, а за добу – 10 тисяч літрів! Ось такий «мотор» трудівник, а важить він всього 300 грамів.

4. Виконати завдання за посиланням.  https://learningapps.org/watch?v=pu37ib91k01

5. Виконати вправу 241 на с. 103 підручника.

6. Пройти тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/povtorennia-vyvchenoho-pro-diieslovo-4354.html

Математика 

1. Повторити формули знаходження часу, відстані та швидкості.

2. Опрацювати завдання уроку № 20.

№ 1, 6, 9, 10 - у підручнику.
№ 2,3, 4, 5,7, 8 - у зошиті.

3. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/ruh-shvidkist-chas-vidstan-7041.html

Природознавство 

1. Переглянути відеоролики за посиланням


2. Опрацювати сторінки 121 - 125 підручника. Відповісти на питання за прочитаним матеріалом.




2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Що люблять мавпенята?
    1.Яшка любив гойдатися , як фізкультурник.
    2.Машка любить солодощі (сахар, шоколад).
    3.Гратися та бавитися.

    ОтветитьУдалить