Пошук по цьому блозі

Виховна робота


Батьківські збори
Тема:       Патріотичне виховання в сім`ї сьогодні.
Мета:   привернути увагу батьків до спільної діяльності з патріотичного виховання дітей; демонструвати батькам необхідність обговорення моральних тим в сім'ї; допомогти батькам у виборі методів і засобів патріотичного виховання; формувати у батьків значимість даного питання в становленні особистості дитини; обговорити з батьками можливі форми проведення роботи з патріотичного виховання.
Обладнання:  виставка дитячих малюнків «Моє улюблене місто», 
                          мультимедійний супровід (презентація), кружечки різного  
                          кольору.
Форма проведення: круглий стіл.
Хід проведення:
Кроки
Зміст етапів
Слайди
І.   Зустріч батьків.
 Вітання з батьками
 Доброго дня! До початку спілкування пропоную Вам ознайомитись з виставкою малюнків Ваших дітей.

ІІ.  Вступне слово вчителя.
Повідомлення  теми.











Проблема!
Патріотизм кожної дитини починається з рідної домівки, домашнього вогнища. Неньчина колискова пісня та її ніжне слово, мовлене рідною мовою, батькова мудра настанова та наука, бабусині казочки та дідусеві легенди, родинні традиції та звичаї - з усього цього виростає патріотизм. Бо все це глибоко западає в душу і ніколи не забувається. «З родини йде життя людини», « Без сім`ї немає щастя на землі» саме так говорить народна творчість про родину.

    Ви запитаєте, яким чином сім`я може сприяти патріотичному вихованню дитини? Гадаю, що Ви допоможете дати мені відповідь на поставлене питання.
слайд № 2

слайд № 3












слайд № 4
ІІІ. Інформаційна
     хвилина.
Саме в родині закладаються засади патріотично – моральної та національної свідомості: в ході щоденного життя, в його радостях і смутках зароджується взаємоповага між людьми, любов, симпатія. При цьому важливо, щоб дитина навчилася не тільки брати, але й віддавати любов, турбуватися про рідних з дитинства, бути уважною до близьких людей.
Ми навчаємо дитину з перших років життя любити батьків, допомагати їм. Однак для того щоб ці почуття стали початком любові до Батьківщини, важливо ознайомлювати дітей із роллю батьків, як громадян, працівників, що вносять свій вклад в майбутнє нашої країни. Це можуть бути спільні з дітьми прогулянки містом, де батьки звернуть увагу дітей на чистоту або забрудненість міста, бесіди з дітьми про необхідність берегти природу рідного краю, задля збереження здоров`я та життя свого, в першу чергу, та рідних. Це може бути спільна праця біля подвір`я: висадка дерев, квітів, – прибираємо, прикрашаємо – робимо разом наше місто чистим, гарним; Розповіді батьків про свою роботу, яку користь вони приносять суспільству дають можливість дітям усвідомити значення кожного в розвитку рідної держави, краю.
Виховний вплив батьків на дітей постійний. Вони впливають навіть тоді, коли нічого не роблять спеціально – просто своїми вчинками, прикладом, висловлюваннями тощо. Наслідуючи батьків, як найближчих і найбільш авторитетних людей, дитина засвоює норми поведінки, ставлення до природи, до людей, що оточують, до рідного міста.
слайд № 5









слайд № 6












слайд № 7


ІV. Практична частина.
1. «Заморочки з бочки».






















2. Пошук відповіді на проблемне питання сумісно з батьками
1.  Що б ви розповіли своїм дітям про Історію виникнення нашого міста?
2.   Від чого походить назва нашого міста —Артемівськ?
3.   Чи  знаєте  ви  легенди,  оповідки, пов'язані з рідним містом?
4.   Які історичні  місця  нашого міста вам відомі?
5.  Які історичні місця нашого міста ви відвідували з дітьми?
6.  Чи зацікавлюються ваші діти пам'ятниками під час прогулянок містом?
7.  Чи можете ви доступно для дитини розповісти про той чи інший пам'ятник, історичну подію?
8.  Чи є у вашій родині традиція відвідувати пам'ятні місця, покладати квіти?
9.   Чи приймаєте ви участь разом з дітьми у впорядкуванні скверів, парків,  вулиць, квітників біля свого будинку?
10.Чи знаєте ви походження назв вулиць?    


Чи готові Ви сьогодні поділитися історичними знаннями про рідний край зі своєю дитиною?
слайд № 8

























Думки батьків


V. Поради батькам.
1. Що можна зробити вже зараз?
Плекаючи у дітей почуття любові до Батьківщини, виховуючи майбутніх гро­мадян держави, дорослі мають їм прищепити глибоку повагу і турботливе ставлення до своєї малої батьків­щини — рідного міста. Важливо, щоб малята усвідомили, що вони не просто споживачі   багатств  рідної  землі,   а  її творці, захисники. І якщо ви насправді хочете виховати у вашої дитини любов до рідного міста, батьківської хати, якщо ви хочете закласти готовність збе­рігати і примножувати багатства рідного краю, якщо ви хочете, щоб запах квіту­чих каштанів і бузку в дорослому житті повертав ваших дітей до рідних порогів не забудьте:
 Йдучи вулицею рідного міста, роз­повісти про визначні пам'ятки, які зна­ходяться на цій вулиці.
 Познайомити дітей із назвою вули­ці, на якій ви знаходитеся. Чому вона так називається?
*    Відвідати разом всією родиною краєзнавчий    музей.    Після    відвідин обговоріть з дітьми те, що ви там поба­чили.
 Побувати в прабабусь та прадідусів і розпитати, що вони знають про історію рідного міста. Які цікаві легенди, при­казки, забавлянки вони знають? Запишіть, а потім завчіть їх з дітьми.
* Здійснити цільову прогулянку разом з дітьми по визначних місцях рідного міста, а ввечері запропонуйте намалю­вати свої враження від прогулянки.
*   В День Перемоги всією родиною відвідати парк Пам'яті. Вшануйте вете­ранів Великої Вітчизняної війни, покла­діть квіти до пам'ятника.
 Завжди звертайте увагу на чистоту і порядок у рідному місті. Поговоріть з дітьми, як зробити так, щоб місто завжди було охайним і привабливим.
 Разом з дітьми посадіть біля свого будинку квітники, дерева. Доглядайте за ними разом з дітьми.
*    Частіше розповідайте дітям про видатних людей, які проживали чи про­живають і донині в рідному місті.
 Знайомте дітей зі звичаями та тра­диціями рідного краю.
 А якщо ви хочете посіяти в душі дитини золоті зернятка духовності, любові до рідного краю, слова, співай­те, читайте, спілкуйтеся із нею мовою кращих творів українського фольклору та видатних вітчизняних поетів і пись­менників.
*    Запропонуйте дітям намалювати Артемівськ  в майбутньому.
 Створіть сімейний фотоальбом «Я і місто моє — Артемівськ». Разом з дити­ною придумайте вірші про рідне місто. Запишіть їх під фотографіями.



















слайд № 9



слайд № 10


слайд № 11




слайд № 12





слайд № 13



слайд № 14




слайд № 15



слайд № 16



слайд № 17



слайд № 18

слайд № 19









слайд № 20
VІ. Практичні завдання. Робота в групах.
Учитель пропонує батькам об`єднатися в групи за кольором кружечка. Та виконати запропоновані завдання.
Завдання для 1 групи: підібрати українську народну гру для розучування з дітьми вдома.
Завдання для 2 групи: підібрати з матеріалу, пропонованому у мережі Інтернет прислів`я та приказки патріотичного спрямування.
Завдання для 3 групи: підібрати з матеріалу, пропонованому у мережі Інтернет цікавинки про рідне місто.
Завдання для 4 групи: скласти перелік телевізійних передач, фільмів, що сприяють патріотичному вихованню дитини.
слайд №21












Презентація результатів роботи груп
VІІ.  Підведення  підсумків спілкування.
   
 Французький письменник і політичний мислитель Шарль Монтеск'є сказав:  «Найкращий засіб прищепити дітям любов до Батьківщини полягає в тому, щоб ця любов була у батьків»
Отже, плекаючи у дітей почуття любові до Батьківщини, виховуючи майбутнього громадянина, дорослі мають передусім прищепити дітям глибоку повагу і турботливе ставлення до своєї малої батьківщини — рідного міста, своєї родини.
слайд №22





слайд №23

Комментариев нет:

Отправить комментарий